Zgłoszenia Wystawców

Jakie rodzaje stoisk przyjmujecie?

Na naszym konwencie znajdzie się miejsce zarówno dla stoisk promocyjnych, rękodzielniczych jak i wystawców komercyjnych lub stoisk gastronomicznych. Przez powyższy formularz możecie zgłosić stoiska Handmade, Handmade+ oraz stoiska modułowe.

Opcje Handmade i Handmade+ zostały stworzone z myślą o artystach, rzemieślnikach i wszelkich małych wystawcach. Powierzchnia stoisk Handmade nie przekracza 4m2 i uzależniona jest od rodzaju i liczby ławek.

Stoiska modułowe przeznaczone są dla średnich i dużych wystawców, stoisk gastronomicznych lub innych wystawców o niestandardowych potrzebach. Dotyczą przestrzeni będącej wielokrotnością modułu 2x2 metry, czyli: 4 metry, 8 metrów, 12, 16 lub maksymalnie 20 metrów kwadratowych.

Jak zgłosić stoisko?

Aby zgłosić swoje stoisko, wypełnij ten formularz!

Od tej reguły istnieją jednak dwa wyjątki:

  • ze względu na wyjątkowe potrzeby, zgłoszenia stoisk gastronomicznych oraz foodtrucków przyjmowane są jedynie przez adres mailowy [email protected],
  • stoiska współprac, wspierających nas inicjatyw bądź naszych partnerów obsługiwane są poza formularzem zgłoszeniowym przez adres mailowy [email protected].

Ile kosztuje wynajem stoiska?

Stoiska Handmade:

  • Handmade (1 ławka, 1 krzesło, 1 akredytacja) - 200 zł + VAT
  • Handmade+ (2 ławki, 2 krzesła, 2 akredytacje) - 300 zł + VAT

Zapewnione w pakietach Handmade oraz Handmade+ ławki i krzesła udostępniane są nieodpłatnie. Jeśli potrzebujesz większej przestrzeni, zainteresuj się stoiskami modułowymi.

Stoiska modułowe:

Stoiska modułowe dotyczą przestrzeni będącej wielokrotnością modułu 2x2 m (czyli: 4 metry, 8 metrów, 12, 16 lub maksymalnie 20 metrów kwadratowych), rozliczanej według poniższych zasad:

  • 1 moduł 2x2 (4m2) - cena 150zł/m2 + VAT
  • 2-3 moduły 2x2 (8m2-12m2) - cena 130 zł/m2 + VAT
  • 4-5 modułów 2x2 (16m2-20m2) i więcej - cena 110 zł/m2 + VAT

Ławki i krzesła dla stoisk modułowych są dodatkowo płatne (ławki: 80 zł/szt.; krzesła: 30 zł/szt.). Możliwa jest całkowita lub częściowa rezygnacja z udostępnianych ławek na rzecz własnej zabudowy stoiska.

Gdzie znajdę listę wystawców?

Pełna lista wystawców pojawi się po zamknięciu zgłoszeń na naszej stronie.

Do kiedy mogę zgłosić stoisko?

Formularz pozostaje otwarty do 1 sierpnia 2024, zgłoszenia złożone po 23:59:59 nie zostaną przetworzone.

Kiedy dostanę odpowiedź na moje zgłoszenie?

Decyzje o przyjęciu bądź odrzuceniu stoiska będą stopniowo rozsyłane drogą mailową do 2 sierpnia 2024.

Jeśli Twój znajomy otrzyma informację o przyjęciu, ale Ty jeszcze nie dostaniesz żadnej, nie oznacza to odrzucenia Twojego zgłoszenia - oznacza to jedynie, że jest ono wciąż przetwarzane przez zespół naszych organizatorów wystawców.

Przyjęliście mnie… Co dalej?

Pamiętaj, że przyjęcie zgłoszenia nie oznacza przyjęcia warunków współpracy! Następuje to dopiero po podpisaniu umowy. Link do niej wyślemy Ci na wskazany w zgłoszeniu adres email. W tym roku wprowadziliśmy umowy cyfrowe - nie musisz nic drukować ani wysyłać, do podpisu wystarczy Ci myszka, tablet lub telefon. Umowę należy podpisać najpóźniej 9 sierpnia.

Na podstawie podpisanej umowy zostanie wystawiona faktura, którą należy opłacić w terminie do 7 dni od daty jej wystawienia.

Czy wystawca musi kupić bilet na wydarzenie?

Nie, w wybranych pakietach wskazana jest liczba przyznawanych akredytacji: dla stoiska Handmade - 1 akredytacja, dla stoisk Handmade+ i modułowych - 2 akredytacje.

Akredytacje przyznane wystawcom upoważniają do przebywania na terenie konwentu poza godzinami obowiązującymi uczestników, by zapewnić wystawcy czas na rozstawienie stoiska, ekspozycji towaru i przygotowanie się na przybycie uczestników.

Prosimy jednak o przestrzeganie godzin wyznaczonych przez administrację budynku i opuszczenie go przed 22:00 - po tej godzinie budynek będzie zamykany.

W jakich godzinach otwarta będzie strefa wystawców?

Uczestnicy będą mieli dostęp do strefy wystawców w wyznaczonych godzinach:

  • w piątek 14:00 - 20:00

  • w sobotę 8:00 - 20:00

  • w niedzielę 8:00 - 14:00

Czy na konwencie muszę przyjmować bony konwentowe, “walutę konwentową” itp?

Na Moriconie nagrody w konkursach programowych wydawane są w postaci bonów różnego przeznaczenia - tzw. “waluty konwentowej”.

Każdy wystawca zobowiązany jest do przyjmowania bonów w zastępstwie za tradycyjne metody płatności. Oznacza to również, że tak samo jak zwykła sprzedaż, transakcja bonami podlega obowiązkowi rejestrowania sprzedaży (np. na kasie fiskalnej, jeśli taką posiadasz).

Zebraną na stoisku walutę wymienisz w biurze konwentowym - środki wypłacimy Ci w gotówce bądź przelewem.

Czy mogę wziąć dodatkową osobę do pomocy na stoisku?

W cenie stoiska Handmade zawarta jest akredytacja dla jednej osoby, a w cenach stoisk Handmade+ oraz modułowych - akredytacja dla dwóch osób.

Jeśli potrzebujesz większej liczby osób niż jest zapewniona w wybranym przez Ciebie modelu, prosimy o taką informację. Koszt kolejnych akredytacji równy jest cenie biletu trzydniowego w przedsprzedaży - 78,70 zł netto + VAT.

Czy dostanę dostęp do prądu?

Aby poinformować nas o potrzebie dostępu do prądu należy w formularzu zgłoszeniowym zaznaczyć TAK w sekcji “Czy zgłaszasz zapotrzebowanie na prąd?” - nasi organizatorzy skontaktują się z Tobą w celu ustalenia wszelkich szczegółów.

Czy istnieje możliwość rozliczenia w barterze?

Istnieje możliwość częściowego rozliczenia w barterze - maksymalnie 50% całości kwoty najmu. Aby skorzystać z tej opcji, należy skontaktować się i uzyskać zgodę od organizatorów.

Czy istnieje możliwość prowadzenia małego stoiska mobilnego (np. z wykorzystaniem tacy)?

Z troski o bezpieczeństwo uczestników wydarzenia, nie przewidujemy możliwości prowadzenia stoisk poza wyznaczonym obszarem.

Czy na Moricon 2024 może zgłosić się stoisko sprzedające grafiki wykonane z pomocą narzędzi AI?

Z szacunku do artystów i wszystkich osób tworzących, nie pozwalamy na naszym konwencie na sprzedaż grafik o niejasnym statusie prawnym, do których zaliczają się też grafiki powstałe przy wykorzystaniu narzędzi AI.

Wypełniając formularz, wkradł mi się błąd! Jak to poprawić?

Z podanego maila kontaktowego napisz na [email protected] - zamieść tam błędny fragment i jego sprostowanie.

Chcę zapytać się o niestandardową ofertę. Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?

Jeśli masz jakiś pomysł lub życzenie, na zgłoszenie którego nie uwzględniliśmy miejsca w formularzu, napisz na [email protected].

Wszystko przeczytane, dostanę ciastko?

Pewnie! Trzymaj -> 🍪